czwartek, 7 lutego 2013

Mr. Bobby (Manu Chao cover)

Po dłuższej przerwie mam dla was coś nowego: cover mojej ulubionej piosenki Manu Chao - "Mr. Bobby". Tekst w dosyć wolnym tłumaczeniu, jeśli chodzi o ducha Manu, to mam nadzieję, że zachowałem wiernie:)

 Mr Bobby (Manu Chao)

1
Czasami śnię, że nie mogę zbudzić się
Czasami czuję się tak sam
Czasami śnię o tym dzikim świecie
Czasami czuję, że mnie nie ma, nie

Ref:
E, Bobby Marley
Zaśpiewaj mi jeszcze raz
To jest szalony świat
I tak tak szybo ucieka czas

2
Dziś wieczorem śnię o miłości i przyjaźni
Dziś wieczorem mówię: pewnego dnia
Pewnego dnia spełnią się wszystkie marzenia
Jak Bobby powiedział mi w moim śnie

Ref:
E, Bobby marley…

3 komentarze:

  1. Widzę, że utknęłaś na moich blogach;)
    Powiedz, że nie jesteś prawdziwą stalkerką, która zamieszka w mojej stodole i wyśle pocztą swoje ucho i będzie obserwować mnie przez noktowizor. A zresztą możesz być, co mi tam, przynajmniej nudno nie będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No coś Ty stalkerką nie jestem :))))
    Że tak powiem "zapoznaje się"
    w stodole siedzieć nie zamierzam....kocham przestrzeń :)
    Prędzej na jakiejś górze w pobliżu sie usadowię :P

    OdpowiedzUsuń